لحضه های بی کسی
سلام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
سکوت
دوقلوهای افسانه ای
به دار کشیده مرا
آموزش زبان
سلام
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام و آدرس ebrahim4248.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 41787
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
ابراهیم

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 25 / 10 / 1386برچسب:, :: 10:37 بعد از ظهر :: نويسنده : ابراهیم
 


لحضه های بی کسی

حس خوابیدن میان سنگها

لحضه های تلخ غربت

انتظار الکی

            ***

آسمانی پره از بغض

ثانیه های پر تردد

ذهن خاموش دلم

اشک چشمان ترم

پرم از زخمهای سیاه و

قامتی شکسته از درد

و خدایی که نداریم.

              ***

موج دلتنگی من

قامت بلند کوها

افقی به زشتی غم

چشمم از محبت افتاد.

             ***

سوزش سرمای باد

لختی تن حقیرم

شاخه ها شکسته و من

 دارم از تنهایی می میرم.

            ***

بال پروازم شکسته

مرگ تدریجی یک عشق

لحضه ی سخت جدایی

نرمی خاک زمین

منو یک حس غریب.

             ***

شرم احساس از خودم

درد انتظار دیگران

کوله بار تجربه

فکر بیچارگی من

دلم از خدا پره.

           ***

منو خشکی درخت سرو

تکیه گاهم بی پناهی

اوج پرواز خزنده

دلم از این هم گرفته.

          ***

شب سیاه بختم

پیک  التماس دستم

جشن عشق بازی با خدا.

جغد شوم این حوالی

قاصد اقبال من بود.

           ***

دوستی با خاک گرم

یاد ذهنم از خودم

نقاشی یک قلب را با خدا

عادت انگشت دستم

بارها تکرار من بود.

            ***

خاک خاکستری و نرم

چاله ای پر از محبت

تنم از غسل نگاهم خیس

منو یک نماز بی جماعت

لحضه ی تا ابدیت

لحضه وداع با درد

منو خدای تنها

شب مرگ خاطراتم

شب مرگ آروزهام

شب مردنم بود.

 1390/06/31

موسوی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: